Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2010 17:03 - Медиите ли ?
Автор: miracles Категория: Новини   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.11.2010 03:06



Медиите ли?
Вчера попаднах на статията на Иво Сиромахов"Преса за задници" -знаете го един от сценаристите на Слави.Аз не съм му  фен,мисля че в опитите да баде оригинален,
обикновенно изпростява и то с огромна доза грубост и арогантност.Та попаднах на негова статия, в която той прави един много точен анализ на българската преса и естественно не му стига куража да каже ,че всико което е дал като определения важи за медиите изобщо(пази си хляба човека)
Както казва големият български журналист Тома Томов -повсеместно  опростачване се шири по медиите ни и на това те учат хората(цитирам по-памет)
Имам си една любима журналистическа реплика-"Как пък не се случи това гражданско общество в България?"Нали разбирате и те като нас чакат отнейде (незнайно откъде) да дойде гражданското общество.Аз пък си мислех ,че те като 4 власт   едно от задълженията им e   да покажат на  обществото  като каква точно птица е "гражданското общество". Но как да покажеш нещо, което не ти пълни личния джоб.Масово се говори, че ниско интелигентни хора вземат за журналисти( то пък къде ли вземат интелигентните-а да те да си ходят в чужбина и да не бъркат тука работата )
Когато най-после се реших да направя и аз блог си мислех да издирвам само хубави събития които са се случили в нашата мила България(убедена съм че такива се случват и ще го докажа ),та тази статия ми напомни отново да се захвана по - сериозно с работата. А ето я и самата статия  www.webcafe.bg/id_1635728923_Presa_za_zadnitsi Дългичка е ,ще прочетете неща дето си ги знаете,но си остава гъдела  ,че някой все пак е казал на глас поне половината истина. Ах, каква жажда за истина ни гони.Не мислите ли ?


Тагове:   медии,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miracles
Категория: Изкуство
Прочетен: 266483
Постинги: 86
Коментари: 147
Гласове: 951
Архив
Блогрол