Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2010 13:29 - “Не руши, това, което не можеш да създадеш”
Автор: miracles Категория: Лични дневници   
Прочетен: 725 Коментари: 0 Гласове:
2



“Не руши, това, което не можеш да създадеш”

Един детски спомен остави трайна следа в мен, това се случи когато бях малко дет...е и се опитвах да счупя черупката на един охлйов, тогава ме приближи един много възрастен човек и ме попита дали мога да направя обикновенна черупка, аз му отоговорих, че това е невъзможно, а неговите думи бяха “Не руши, това, което не можеш да създадеш”, и тези негови думи се превърнаха в моето житейско мото. С тези заключителни слова моля всички, нека бъдем приятели на Природата и тя ще бъде наш приятел, каквато е била хилядолетия наред."
Светла Димитрова





Тагове:   Можеш,   „не,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miracles
Категория: Изкуство
Прочетен: 266430
Постинги: 86
Коментари: 147
Гласове: 951
Архив
Блогрол