Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2011 15:13 - ЙОРДАНОВ ДЕН Е!
Автор: miracles Категория: Изкуство   
Прочетен: 2020 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.01.2011 15:16


                    ЙОРДАНОВ ДЕН  Е !
        За мен и моето семейство Йорданов ден е значим празник, по простата причена, че аз и съпругът ми сме именници.Точно така той е Йордан, а аз Йорданка. Не зная дали е заради имената ни, но ние наистина сме две сродни души, които вече 23 години вървят заедно през живота и най-важното гледат в една посока. Имахме много изпитания,а сигурно ще имаме и още (живот и здраве), но най-важното е,че си вярваме и  че се покрепяме взаимно,нещо за което благодаря всеки ден.
     В този ден искам да поздравя моя Данко и всички наши съименници с празника. Бъдете живи и здрави.
Научете се да мислите позитивно. Всяка ситуация може да бъде погледната и от друг ъгъл. Първият прочит  на събитията  не винаги е правилния, постарайте се да видите нещата и по друг начин. Позитивизма  в мисленето най- много помага когато ти се струвва,че няма накъде повече.Следвайте думите на Петър Дънов, в тях е събран целият смисъл на човешкия живот:

Пази свободата на душата си!
Пази силата на духа си!
Пази светлината на ума си!
Пази доброто на сърцето си! "


Честит Йорданов ден!





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miracles
Категория: Изкуство
Прочетен: 264848
Постинги: 86
Коментари: 147
Гласове: 951
Архив
Блогрол